حضرت نور
 
  خانه آخرین مطالب لینک دوستان تماس با ما  

   


اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        





جستجو





  حجاب   ...

🌿❤️🌿❤️🌿

این زنهای بی حیا رو دیدید کشف حجاب می‌کنند؟ با چه افتخاری قدم برمیدارند؟ انگار دانشمند هسته ای هستند! کاش میدانستند از زمان برده داری تا همین صد سال قبل، فقط خانوم های آزاد حجاب داشتند وحجاب برای کنیز ممنوع بود چون به عنوان وسیله و ابزار شهوترانی مردان بودند و جایگاه اجتماعی نداشتند‼️ در تاریخ آمده که عده ای از کنیزان و زنان اسیر، خواسته بودند حجاب داشته باشند، پادشاه وقت اجازه نداد و گفت: حجاب فقط برای زنان باشخصیت است… از ابتدای تاریخ، حجاب نماد عزت بوده و بی حجابی نماد ذلت، نه افتخار

موضوعات: زن کامل  لینک ثابت



[جمعه 1402-02-29] [ 08:49:00 ب.ظ ]





  چادر   ...

​🌿❤️🌿❤️🌿

 

🍃چـــــــــــــــــادر: یعنی آنچه پشت در بر سر زهرا سوخت ولی از سر زهرا نیفتاد…… 🍃چــــــــــــــــــــادر: یعنی:آنچه با میخ به بدن زهرا دوخته شد ولی از سر فاطمه نیفتاد…… 🍃چــــــــــــــــــــادر:  یعنی:انچه زهرا بایک دستش او را گرفت که ازسرش نیفتد و با یک دستش کمربند علےرا گرفت که او را نبرند و اگر قرار بود فقط یکےاز این دو را میگرفت حتما چــــــادر بود… 🍃چـــــــــــــــــــــادر: یعنی…:انچه ظهرعاشورا بر سر زینب سوخت ولے از سرش نیفتاد… 🍃چـــــــــــــــــــــادر: یعنی:زینب راضے به تکه تکه شدن عباسش شد ولی راضے به دادن نخے از آن نشد… 🍃چـــــــــــــــــــــادر:  یعنی:حسین علیه السلام در لحظات آخر در گودال که فرمود:(حرامزاده ها) تا من زنده ام سراغ حرمم نروید… 🍃چـــــــــــــــــــــادر: یعنی:شبیه ترین حالت یک بانوے شیعه به مادرش زهراےمرضیه سلام الله علیها…… 🍃چـــــــــــــــــــــادر: یعنی:آرمان و هدف امثال شهید علی خلیلے و  20  هزارشهیدے که براے دفاع ازناموس شیعه شاهرگه حیاتش را زیر خنجر دادند ولی راضے به هتاکے به خواهران دینے شان نشدند…😭

موضوعات: زن کامل  لینک ثابت



 [ 08:46:00 ب.ظ ]





  حجاب   ...

 

🌿❤️🌿❤️🌿 🔴

 

راحت از کنار صحنه بی حجاب  نگذرید…. یک خانم چادری در کنار خانم بی‌حجاب بصورت برنامه ریزی شده در جاهای پر رفت و آمد شهر در کنار هم حضور پیدا می‌کنند و خرید می‌کنند و گشت می‌زنند تا عادی سازی کنند….. دشمن برای عادی سازی بی‌حجابی هر اقدامی می‌کند، ما هم منفعل و تماشاگر نشسته ایم….

موضوعات: زن کامل  لینک ثابت



[جمعه 1402-02-15] [ 06:53:00 ب.ظ ]





  حجاب زن مسلمان...   ...

شکل و نوع قرآنی و اسلامی حجاب بانوان

پرسش: در قرآن چه نوع و شکلی از حجاب برای تامین حجاب حداکثری بانوان مطرح گردیده است؟

پاسخ: علاوه بر پوشش لباس های معمولی و رایج مثل پیراهن و شلوار که زنان و مردان در داخل منزل استفاده می کنند. در قرآن و احادیث برای تامین مقدار حجاب حداکثری بانوان در خارج منزل و در مواجهه با نامحرم از دو نوع پوشش خاص نام برده شده است که عبارتند از:

الف) خمار: (ولیضر بن بخمر هن علی جیوبهن) ”زنان باید سر سینه و دوش خود را با مقنعه بپوشانند.”(سوره نور آیه ۳۱)

خمر در آیه شریفه جمع خمار و مراد از آن پوشش مخصوص سر و اطراف سر بانوان است که به آن مقنعه گفته می شود.

ب) جلباب: (یا ایها النبی قل لازواجک و بناتک و نسا المومنین یدنین علیهن من جلابیبهن) (سوره احزاب آیه ۵۹)

جلابیب در آیه شریفه جمع جلباب است. در این که مراد از جلبات قرآنی چه نوع پوششی است در بین کتاب های لغت و تفاسیر قران اختلاف نظر است. اما براساس تحقیقات جدید صورت گرفته به نظر ما مراد از جلباب در آیه شریفه پوشش گسترده و فراگیر تمام بدن است که بانوان روی لباس های دیگر می پوشند. که در زبان عربی از آن با عناوینی مثل عبایه ملحفه ملایه ردا و… و در زبان فارسی از آن با عنوان چادر یاد می شود. براساس پژوهش هایی که اخیرا انجام شده بین جلباب قرآنی و چادر مشکلی از نظر مفهوم اندازه کارکرد و حتی رنگ شباهت های بسیار نزدیکی وجود دارد.

موضوعات: زن کامل  لینک ثابت



[پنجشنبه 1401-12-11] [ 08:30:00 ب.ظ ]





  زن مسلمان ایرانی...   ...

زن  مسلمان ایرانی با آگاهی و قناعتش، شعب ابیطالب تحریم را از سر می گذراند اما  ذره ای از پوشش آریایی اش کم نمی گذارد  او  وارث  فاطمه است و   آرامش نگاهش به رزقی است که از چادر فاطمه تکانده می شود  و نقد نقد است و مثل  گلابی برجام، نسیه نیست….

✍خادم الزینب س.نعمتی

موضوعات: زن کامل  لینک ثابت



[پنجشنبه 1401-12-04] [ 12:50:00 ق.ظ ]





1 2

  خانه آخرین مطالب لینک دوستان تماس با ما