حضرت نور
 
  خانه آخرین مطالب لینک دوستان تماس با ما  

   


اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        





جستجو





  مرگ   ...

 

​،🌿❤️🌿❤️🌿

بدترین نوع #مرگ چه مرگی است⁉️

نه مرگ در قعر

#آتش نه مرگ در اثر

#سقوط و نه مرگ در عمق

#دریا … هیچ کدام سخت ترین و بدترینِ مردن ها نیست.

🔥بدترین نوع مرگ ، مرگِ در حال گناه است. که ما در اندیشه گناه باشیم و موت در پی ما… رسول اکرم صلی الله علیه و آله؛ عجب میدارم از آن کسی که طلب دنیا میکند و مرگ او را طلب میکند تا او را چگونه دریابد.

🔰امام صادق علیه السلام :

#خداوند بنده (گنهکار و) سرگردان #توبه کننده را دوست دارد ولی کسی که گناه نمیکند برتر است

🔻در حالی که ما روزانه به دنبال #آمال و آرزوهای خود هستیم ممکن است مرگ با آمدنش ما را غافلگیر کند. خدا کند در آن لحظه فکر گناه در سر نداشته باشیم.

موضوعات: آداب سفره, تلنگر  لینک ثابت



[جمعه 1402-02-29] [ 08:49:00 ب.ظ ]





  شیطان گراف   ...

​🌿❤️🌿❤️🌿

« شـــــ🔥ــیطان گــراف » ‏یکی از راه های ناامیدی بیهوده جلوه دادن شخصه. مثلا بهش میگم:

اصلا خدا برا چی تورو آفریده؟ تو که هیچ موفقیتی غیر از سر شکستگی نداشتی، اصلا چرا اومدی دنیا؟  و…. اما نمیدونه که خدا بودنش در این دنیا رو بر نبودنش ترجیح داده و منم هعی با القای ناامیدی،میخوام از هدف خلقتش دورش کنم :)

موضوعات: تلنگر  لینک ثابت



 [ 08:47:00 ب.ظ ]





  بهانە های شیطانی   ...

​🌿❤️🌿❤️🌿

✍طرف نماز نمی خونه ،میگه عبادت جز خدمت به خلق نیست❗️ صدقه  و زکات نمیده میگه چراغی که به خونه رواست به مسجد حرامه❗️ نگاه به نامحرم میکنه ،میگه یه نگاه ضرر نداره❗️ حجاب رو رعایت نمیکنه،میگه یه تار مو عیبی نداره❗️ امر به معروف و نهی از منکر نمیکنه میگه مراقب خودم باشم جونم سلامت❗️ میگیم طلا برای مرد حرامه ،میگه دلت باید صاف باشه❗️ جشن عروسی  میگیره هزاران نفر عریان میبیننش میگه یه شب که هزار شب نمیشه❗️

👌شاید اینجا بتونیم با این بازی ها از زیر خیلی از کارها شونه خالی کنیم و خودمون و گول بزنیم،، اما امان از روزی که در محضر الهی حاضر بشیم و تمام اعضا و جوارحمون بر ضد ما شهادت بدن و پرونده تمام نمای افکار و گفتارمون رو جلوی چشمامون ورق بزنن،.عجب روزیه روز محشر،چه بد روزیه برای کسایی که یک عمر رو با دروغ و فریب گذرونده و به متاع دنیا دل خوش کرده.. اومده در محضر الهی و دستاش خالیه. هیچی با خودش نیاورده آبروش رفته و زمانو از دست داده. مواظب باشیم به هرکی بتونیم دروغ بگیم به خودمون و خدامون نمیتونیم دروغ بگیم مواظب قدم هایی که روی زمین بر میداری باش!

موضوعات: تلنگر  لینک ثابت



 [ 06:59:00 ب.ظ ]





  قدر وقضا   ...

،🌿❤️🌿❤️🌿

وقتی آنکس که دوستش داریم بیمار میشود، میگوییم امتحان الهی است… ولی هنگامی که شخصی که دوستش نداریم بیمار می‌شود، میگوییم عقوبت الهیست!!  وقتی آنکس که دوستش داریم دچار مصیبتی میشود، میگوییم از بس که خوب بود… و هنگامی که شخصی که دوستش نداریم، دچار مصیبت می‌شود، میگوییم از بس که ظالم بود!! مراقب باشیم….! قضا و قدر الهی را آن طور که پسندمان هست تقسیم نکنیم…!! همه ما حامل عیوب زیادی هستیم و اگر لباسی از سوی خدا، که نامش  سِتْر (پوشش) است نبود، گردنهای ما از شدت خجالت خم میشد… پس عیب جویی نکنیم، در حالی که عیوب زیادی در وجودمان جاریست!

موضوعات: تلنگر  لینک ثابت



 [ 06:55:00 ب.ظ ]






  خانه آخرین مطالب لینک دوستان تماس با ما